مترجم-translate

صفحات

۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

اخراج مونا مودت دانشجوی بهایی از دانشگاه مازندران

اخراج مونا مودت دانشجوی بهایی از دانشگاه مازندران
جمعیت مبارزه با تبعیض تحصیلی - مونا مودت، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه مازندران واحد بابلسر پس از یک ترم تحصیل در تاریخ 15 دی 1389 از این دانشگاه اخراج گردید.
به گزارش جمعیت مبارزه با تبعیض تحصیلی این دانشجوی محروم از تحصیل بهایی، که در مهرماه سال 1389 در دانشگاه مازندران پذیرفته شده بود، در خصوص نحوه ابلاغ این اخراج اینگونه اطلاع داده است: « امروز صبح ساعت 10 صبح مسئول بخش آموزش دانشکده با من تماس گرفته و اعلام داشتند بایستی به دفتر رئیس کل آموزش دانشگاه مازندران مراجعه کنم و من گفتم الان تهران هستم و برای من مقدور نیست که به دانشگاه در مازندران بیایم. بعد از چند دقیقه بار دیگر تماس گرفته و گفتند نامه ای از طریق اینترنت برای آنها ارسال شده که این نامه نیز محرمانه نمی باشد و در آن ابلاغ شده که از ادامه ی تحصیل اینجانت ممانعت به عمل آورند.»
در ادامه پیگیری ها و مراجعاتی که خانواده این دانشجوی محروم از تحصیل انجام داده، مسئولین این دانشگاه هیچ گونه مدرک کتبی در خصوص اخراج به خانواده ایشان نداده است.
لازم به ذکر است در ترم های گذشته تعدادی از دانشجویان دانشگاه مازندران واحد بابلسر به واسطه اعتقاد به دیانت بهایی از این دانشگاه اخراج شده بودند.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

۲ نظر:

ناشناس گفت...

لطفا در انتخاب عكس دقت بيشتري شود
اين عكس نگار صفريان خواهر انيسا صفريان است نه مونا مودت

Hamkelasi گفت...

in aks eshtebahie. mona mavvedat hamkelasie mane

ارسال یک نظر

نظرات شما سبب بهتر شدن محتوای وبلاگ و یادگیری بیشتر نویسندگان آن خواهد شد

طلوعی دیگر ؛ تاریخچه کوتاه دیانت بابی و بهائی قسمت 1

نامه جامعه بهائی به آیت الله صادق لاریجانی

 
ساخت سال 1388 نشریه اینترنتی ای بهاء.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده