مترجم-translate

صفحات

۱۳۸۹ دی ۳۰, پنجشنبه

پشت پرده دیانت بهائی چه می گذرد؟


پشت پرده دیانت بهائی چه می گذرد؟
نگارش: فرزان فرامرزی
در خبری اختصاصی و بسیار محرمانه سایت وزین! تب و تاب پرده از اسرار بهائیان برداشت و در مطلبی پر پیچ و تاب! به آن دسته از بهائیان که هوشیارند، هشدار داد.
بعد از خواندن خبر تب و تاب و با تحقیقات بسیار زیاد و استفاده از منابع اطلاعاتی کم تعداد و نفوذ اطلاعاتی تا عمق تشکیلات مخوف بهائیان اطلاعات کم شمار اما پر اهمیتی را بدست آوردیم که آنرا جهت تنویر افکار عمومی منتشر می کنیم، تا بهائیان بدانند، هستند کسانی که با تاسی از امام "آبرو بران" عصر حاضر، یعنی حجت السایت "ویکی لیکس"، پته ی آنان را به روی آب بریزند و دودمانشان را بر باد بدهند. گزارش زیر پیش کشی است به بنیانگذار فقید ویکی لیکس که اکنون به قید وثیقه آزاد است!
«یک مسئول پذیرش فرقه بهاییت گفته است: کسانی که جذب بهاییت شوند برای آنها در آینده سفر خارجی در نظر گرفته می شود و بدون اخذ هزینه طی یک سال چند بار به خارج اعزام و از اماکن بهاییت در فلسطین اشغالی بازدید خواهند کرد و حتی گذرنامه آنان ممهور به مهر خروج از کور نخواهد شد.»
البته ما منظور از "کور" را نفهمیدیم و در تحقیقاتمان هم چیزی دستگیرمان نشد، اما رئیس دفتر امور اداری بهائیان محله ما یک دوره مسابقات گل کوچک، تدارک دیده که جایزه آن سفر زیارتی به مشهد مقدس می باشد. عده ای از جاسوسان کارکشته ی ما که در دوره های قبل در این مسابقات شرکت کرده و به مشهد مقدس اعزام شده بودند، تائید می کنند، هیچ مهری در گذرنامه های آنان زده نشده است.
در نگاه اول، اصولا نمی توان پی به دسیسه این مزدوران برد، مشهد مقدس کجا و بهائیان کجا؟ اما با تحقیقاتی که انجام شد، متوجه شدیم که در این وانفسای حذف یارانه ها و گرانی بنزین و حامل های سوخت و انرژی، تنها کسانی قادر به برگزاری چنین تورهایی هستند که مزدور و پول بگیر بیگانگان باشند.
همچنین بنابر گزارش منابع محلی، که کاملا مورد قبول خودشان هستند، دیده شده که بهائیان بعد از اتمام کار روزانه، یک راست به منزل خود می روند و اگر منزل توسط عناصر خودسر، آتش نگرفته باشد، در آن استراحت می کنند. البته این تمام ماجرا نیست، زیرا بهائیان برای جذب جوانان بهائی، به این فرقه استعماری، شبها با لباس خواب، می خوابند تا از طریق جاذبه های جنسی بتوانند جوانان مسلمان را اغفال کنند؛ شنیده ها حاکی است که بهائیان حتی حمام هم می روند! و در حمام بدون پوشش اسلامی و لباس ظاهر می شوند، که این البته گناهی نابخشودنی است.
هرآئینه جوانان پاک و انقلابی و همیشه روی صحنه، به این تحریکات دشمن اعتنا نکرده و شبها با حجاب کامل، مانند آنچه در فیلم و سریال های پخش شده از سیمای میلی، می بینیم می خوابند تا راه را برای ورد دشمن بسته نگاه دارند.
اما در مورد برگزاری مسابقات، نکته ی دیگر اینکه، بهائیان با سوءاستفاده از ضعف اقتصادی مردم و همچنین عشق آنان به زیارت، این مسابقات را تدارک دیده اند تا امت مسلمان را فریب بدهند در ضمن در تور زیارتی مشهد مقدس، پذیرائی از میهمانان بوسیله آبمیوه های ساخته شده در شرکتی وهابی-بهائی، صورت می گیرد که جا دارد مسئولین امر بیش از پیش، مراقب باشند و در سرکوب بیش از پیش این اقلیت مذهبی اقدامات عاجل را بعمل آورند.
یکی دیگر از مسئولین پذیرش این فرقه استعماری، حتی قول تور دور دنیا در 99 روز را داده است تا به این وسیله مسلمانان غیور و جان در کف را به وسوسه انداخته و آنان را شکار کند. گزارش های تائید نشده ای از اقبال وسیع امت شهید پرور ایران اسلامی از این طرح خبر می دهد!
«ثامن گزارش داد، در جلسه اخیر ضیافت بهاییان در اصفهان، ناظمین جلسه بیانیه جدید بیت العدل را در خصوص رعایت نکات حفاظتی تبلیغ در اماکن و معابر عمومی قرائت کرده، در این جلسه همچنین مبالغ قابل توجهی کمک های مالی جمع آوری و تحویل صندوقدار شده است.» این هم یکی دیگر از شگردهای بهائیان است؛ آنها خود را بسیار متعهد به قانون و مقررات نشان میدهند و اصلا و ابدا در مکان هایی که علامت "تبلیغ ممنوع"، نصب شده است، تبلیغ نمی کنند.
این پولها هم ظاهر سازی است. یکی از پرسنل ارشد تیم فرماندهی این فرقه معلوم الحال با نام عملیاتی "شفق" اعتراف کرده است که درواقع این پولها را برای خرید تجهیزات و سلاح های کشتار جمعی به اسرائیل غاصب و آمریکای جهانخوار و روسیه تزاری و جمهوری دومینیکن می دهند.
یکی دیگر از کارهایی که بهائیان انجام می دهند و بسیار به اقتصاد مملکت ضربه وارد می کند عمل "پول بازی" است!؟ به این صورت که اینها در هر جلسه ضیافت مقادیر بسیار زیادی پول و طلا جمع می کنند و به اسرائیل غاصب می فرستند! بعد اسرائیل این پولها را بین انگلیس و آمریکا و روسیه قسمت می کند و آنها مجددا این پولها را برای خرج در راه تبلیغ بهائیت و پیشبرد اهداف استعماریشان، برای بهائیان ایران می فرستند.
این عمل که در نزد بهائیان به پول بازی، معروف است، باعث ضربه به اقتصاد کشور و از کار ایستادن چرخ سازندگی می شود و جا دارد که مسئولین محترم، قبل از هر اقدامی در زمینه اقتصاد و هر گونه "جراحی بزرگی"، این غده سرطانی را ریشه کن کنند.
همچنین در اسنادی که از یکی از مبلغین رده بالای آنها در شیراز بدست آمد، متوجه شدیم که مبالغ بسیار زیادی یورو و دلار نیز در یکی از جلسات بظاهر مذهبی آنان جمع آوری شده است، که خبرنگاران ما کماکان بدنبال یافتن محل اختفای آن پول ها، در جهت کشف، غصب و اعطای آن به جیب یکی از حضرات می باشند.
در یکی از شهرهای شمال جنوبی! کشور نیز بهائیان با همکاری عوامل سرویس اطلاعاتی [1]ABIN در صدد احداث چند کارخانه و شهرک صنعتی بودند که بعد از ماهها کار کارشناسی و عملیات آفندی و پدافندی و اطلاعاتی تمامی عوامل آنها دستگیر و یک شبه دادگاهی و با احکام حبس ابد، آزاد شدند که به سلول های خود بروند.
همچنین با توجه به آمارهای لحظه به لحظه ای که از یکی از شهرهای خوش آب و هوای کشور می رسد، بهائیان، در آنجا مقداری زمین کشاورزی دارند، که گویا محصول مرکبات خوبی هم در آن بعمل می آید. در مصاحبه خبرنگار ما با ریاست دایره نباتات بهائیت این شهرستان، کاشف بعمل آمد که بذر این پرتقال ها همه اسرائیلی بوده و فلذا طبق استفتا بعمل آمده، می بایست درخت های میوه قطع، میوه ها غصب و باغبانان تا سرحد مرگ کتک زده شوند.
در آخر یکی از شگرد های تبلیغاتی بهائیان را در اینجا اعلام می کنم و آن شگردی است که 160 سال است بهائیان از آن استفاده می کنند و آن هم "مظلوم نمائی" است! برای مثال ماجرای آتش افروزی های اخیر در رفسنجان که متاسفانه تنها و تنها در جهت کم اعتبار نشان دادن نظمیه! علم شده است. پدر سوخته ها!! فقط می خواهند "بـَلد" را زیر سوال ببرند!
فرض کنیم که چند مغازه هم آتش گرفته باشد، چیز مهمی نیست. نماینده ایالت آریزونا را روز روشن کشتند و این بهائیان، این مدافعین دروغین حقوق بشر، حتی یک اعلامیه ندادند. آن وقت برای چند مغازه، این همه تبلیغات صورت می گیرد. جان یک انسان مهم تر است یا تعدادی مغازه آن هم مغازه بهائیان؟
واقعا جای تعجب است، کجایند آن مدافعین حقوق بشر! کجایند که وقتی رئیس جمهور محبوب و مردمی تونس، را از کشور بیرون می کنند، حق ایشان را بگیرند؟ البته موارد بسیار زیادی از این ترفند موجود است که از حوصله این مقال خارج است و انشالله در فرصت های آینده به آن خواهیم پرداخت.


[1] سرویس اطلاعات و امنیت برزیل
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرات شما سبب بهتر شدن محتوای وبلاگ و یادگیری بیشتر نویسندگان آن خواهد شد

طلوعی دیگر ؛ تاریخچه کوتاه دیانت بابی و بهائی قسمت 1

نامه جامعه بهائی به آیت الله صادق لاریجانی

 
ساخت سال 1388 نشریه اینترنتی ای بهاء.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده